Der er 11 varer.

Strikkeopskrifter til voksne, børn og mænd

Nedenfor kan du se vores udvalg af forskellige strikkeopskrifter til børn og voksne. 

Kontakt os hvis du skal bruge strikkeopskrifter

Du er altid meget velkommen til at kontakte os på telefon 42 41 94 10 eller e-mail strikkesalonen@hotmail.com, hvis du har nogle spørgsmål angående de forskellige strikkeopskrifter, eller hvis du er på udkig efter en helt bestemt opskrift.

Underkategorier

  • Rasmilla
    Her finder du Rasmilla's egne strikkeopskrifter og designs til voksne.
  • Petiteknit
    Der er Ingen Dikkedarer med Petiteknit Petiteknit er den nye store stjerne på den danske strikdesignerhimmel. Mette Wendelboe Okkels som står bag navnet Petiteknit, designer stilsikker strik, med fokus på det enkle og meget moderne look.Vi har gjort det enkelt for dig at købe ind til dit næste Petiteknit-projekt, du vælger blot størrelse og skriver hvilke(n) farve du gerne vil have, så har vi styr på hvor meget garn du skal bruge til den valgte størrelse. Vær dog opmærksom på at vi kun sælger garnpakkerne, selve opskriften skal købes på petiteknit.com. Vi har lavet et direkte link til hver opskrift, når du køber opskrifter på petiteknit.com modtager du et link til download med det samme købet er gennemført.
  • Design by Mette Hvitved
    Mette Hvitved designer de skønneste ting, simpelthen! Altid feminimt, men samtidigt meget klassisk.Vi har gjort det enkelt for dig at købe ind til dit næste Design by Mette Hvitved-projekt, du vælger blot størrelse og hvilket garn du vil strikke i, så har vi styr på hvor meget du skal bruge. Opskrifterne køber du hos Mette Hvitved selv, vi har hjulpet dig og lavet direkte links til Mette's side på hvert enkelt design. God fornøjelse med dit Design by Mette Hvidtved projekt.
  • Mille Fryd Knitwear
    Mille Fryd designer de fineste strikketing, til både børn og voksne. Alt har et klassisk snit, men stadig meget moderne.Vi har gjort det nemt for dig at handle ind til dit næste Mille Fryd projekt, vælg blot størrelse og hvilket garn du vil strikke i, så har vi styr på hvor meget garn der skal bruges.Opskrifterne købes som pdf-filer hos Mille Fryd Knitwear, på samtlige modeller er der direkte link til køb af opskrift på Mille Fryd Knitwear.
  • Filcolana - voksen
    Filcolana har samlet en fin buket af dygtige designere, der alle leverer gode gennemarbejdede opskrifter. Flere opskrifter kan findes på www.filcolana.dk
  • Camilla Vad
    Gode strikkeopskrifter fra designeren Camilla Vad Camilla Vad er designeren der for alvor har lært os at strikke "dip dye", teknikken hvor der strikkes med samme farve, blot i flere lysstyrker/nuancer. Camilla er uddannet tekstilformidler og designer moderne strik der inspirerer til farveleg.
  • Charlotte Kaae
    Charlotte Kaaes festfyrværkeri af strikkeopskrifter Charlotte Kaaes festfyrværkeri af strikkeopskrifter. Charlotte Kaae er et festfyrværkeri af farver og mønstre. Her er der fuldt knald på paletten og man kan kun blive i godt humør af at se på Charlottes fantastiske og farvestrålende designs.  Charlotte har udgivet bøgerne Krydret Strik, Dimserier og Strik&Mal. 
  • Lutter Idyl
    Jeanette Bøgelund Bentzen er superhækleren bag bloggen lutteridyl.dk. Jeanette designer nogle gedigne klassikere. Nyt er at hun også så småt kaster sig over strikningen og nu også lancerer fine designs med de to pinde.
  • CaMaRose (strikkebogen.dk)
    CaMaRose strikkeopskrifter til voksne CaMaRose strikkeopskrifter til voksne Bag CaMaRose står Trine Bertelsen, der på rekordtid har slået sit navn fast som en af de virkeligt gode danske strikdesignere. Trine designer med sikker hånd god gedigen strikmode både til børn og voksne.
  • Øvrige
    Her finder bl.a. Signe Strømgaard, Helylle Design m. fl.