VIGGO, strikket på pind 4 -  Garn og opskrift Se fuld størrelse

VIGGO, strikket på pind 4 - Garn og opskrift

Viggo opskriften blev udgivet første gang i 2010. I 2016 har opskriften fået en grundig gennemgang og der er tilføjet yderligere 2 størrelser.

Viggo strikkes fra ærmekanten og ind mod midten. Langs ærmet løber der en ensfarvet stribe, en kæk lille detalje. Ærmestykkernes strikkes sammen, der strikkes masker op langs kanterne og kroppen strikkes nedefter, derfor er Viggo nem at regulere i længden. Ønsker du blusen længere, skal du være opmærksom på at garnforbruget vil være større.

Viggo findes også i en tyndere udgave, strikket med Rasmilla’s Yndlingsgarn på pind nr. 3.

Str.: (1) 2 (3-4) 5-6 (8) 10 år

Brystvidde: (58) 62 (66) 70 (78) 80 cm
Længde: (34) 37 (39) 41 (45) 47 cm

Garn: Rasmilla’s Yndlingsgarn
Farve A: (100) 100 (100) 150 (150) 150 gr
Farve B: (100) 100 (100) 150 (150) 150 gr
Farve C: 50gr til alle str
Der strikkes med dobbelt garn.

ANGIV FARVER I FELTERNE NEDENFOR !

Garnkittet indeholder opskrift (hvor alle str er inkluderet) og garn til valgt størrelse. Ved køb af dette garnkit betaler du kun for garnet, opskriften vedlægges GRATIS !

Pinde: Nr. 3½ og 4, rundpind nr. 3½ til halskant.

Knapper: 4 stk.

Flere detaljer

  • str 1 år
  • str 2 år
  • str 3-4 år
  • str 5-6 år
  • str 8 år
  • str 10 år

DKK 175,00

Der medfølger fuld serviceaftale til alle Rasmilla-opskrifter. Går du i stå, eller er der noget du ikke forstår, så send en mail til strik@rasmilla.dk, så hjælper vi dig videre.

  • Farvekort
    Farvekort til Rasmilla's Yndlingsgarn som pdf-fil.

Tryk Gem når du har udfyldt dit farvevalg (husk at vælge størrelse inden du tilføjer til indkøbskurv)

Tekst

* påkrævede felter